Mengenali Perbezaan Akaun di Broker XM


















Assalamualaikum dan salam satu malaysia,

Harini aku just nak berkongsi broker mana yang aku pakai. Tok guru aku mula memperkenalkan aku dengan Broker Exness pada bulan lepas, kemudian sekali lagi dia cadangkan aku gunakan XM.com yang mana dikawasan yang aku duduk ni lebih ramai kawan kawan yang gunakan broker ini. Ini kerana mudah nak sembang masalah kot haha. sebagai Newbie ni aku follow je. Mana mana broker, as long as boleh mudah depo dan mudah sembang update.

So nak perkenalkan sikit mengenai perbezaan akaun di XM.

Perbezaan acc di broker XM
Standard-lot 0.01=usd1.00Micro-lot 1.00=usd1.00
Max lotStandard 100.00=usd 10,000 per lotMicro 100.00=usd 100 per lot
Min lotStandard 0.01= usd 1.00 per lotMicro 0.01= usd 0.01sen per lot
DepoStandard usd10= masuk usd10Micro usd-0=masuk usd10

Sebagai newbie aku masih mencari widraw yang pertama, untung ka rugi ka aku nak withdraw  ujung bulan ni.

Salam dari Hang Kebun

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

BBMA + Fibo Ghost = Terbaik

Sinar di Penghujung Minggu